Mag je tentstokken mee nemen in je handbagage?

Het gaat om lichtgewicht aluminium stokken zonder scherpe punten. Ze zitten ook aan elkaar vast.

Toegevoegd na 5 minuten:
Zou namelijk wel handig zijn. Mijn kampeer uitrusting weegt negen kilo. Als ik dat niet hoef in te checken scheelt me dat weer 2 tientjes. Ben ik ook sneller op de plaats van bestemming. Hoef ik niet op mijn bagage te wachten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

nee dat mag niet.. je mag het wel in je gesloten bagage meenemen.. dus in het bagageruim..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plusje van mij. De vraag was niet goed geformuleerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vlieg je met ryanair?

Andere antwoorden (3)

Nee, kijk op de website van je luchtvaartmaatschappij voor de exacte maximum afmetingen van je handbagage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn van die moderne stokken. Je kan ze heel klein op vouwen.
kan me voorstellen dat je dat vraagt.
ik bel even met het airport:
nee, niet toegestaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
jammer! kost je weer extra
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles hangt af van lengte en gewicht. Als het aan de voorwaarde voldoet van de luchtvaartmaatschappij, dan mag je het meenemen als handbagage.

tip: lengte kun je niet verbloemen, maar gewicht wel. Ik heb eens 12 kilo aan boeken meegenomen in de handbagage......

Waar vind je de mooiste (en schoonste) campings ter wereld? Juist, Zuid-Afrika is het land om te kamperen!