Ik vlieg binnenkort met air berlin, met het toestel A320. Zitten daar van die computers achter de stoelen?

Dan weet ik of ik iets te doen heb in het toestel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang vlieg je er nou helemaal over?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
totaal 3.5 uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik moet een keer over stappen. eerste vlucht 45min, en de tweede bijna drie uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar vertrek je dan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duitsland

Het beste antwoord

Nee die zitten er voor de economy class niet in, ze hebben "shared TV", dus om de paar meter zo'n schermpje aan het plafond.

Dat soort info kan me meestal terug vinden op de site van seatguru, kan je gelijk zien wat de beste plekken zijn (in dit geval dus rij 13).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, goede site!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plussie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze site gebruik ik ook altijd bij het boeken. Heel handig. Helaas weten sommige maatschappijen dat natuurlijk ook en die stoelen zijn dan nét iets duurder en worden als Economy+ en zo verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
super, ook goede site aangegeven. + goede airline!

Andere antwoorden (2)

nee maar je krijgt wel te eten op de vlugt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt eraan hoe lang je vliegt, voor 3,5 uur vliegen krijg je allang geen eten meer in het vliegtuig
De Airbus A320 wordt meestal kortere vluchten binnen Europa ingezet. Ik neem dus aan dat je binnen Europa vliegt. De A320 heeft geen Personal Video (AVOD) maar overhead LCD schermen. Ik heb echter nog niet gezien dat Air Berlin daar tijdens de vlucht video op afspeelt. Wordt alleen gebruikt voor de veiligheidsinstructie en promo-filmpjes. Dus ik zou voor de zekerheid zelf iets meenemen (tablet of netbook)