Hoe kan ik het goedkoopste naar Madrid toe vliegen met oud-en-nieuw?

Hoe kan ik het goedkoopste naar Madrid vliegen tijdens oud-en-nieuw? Ik zou graag van vrijdag tot maandag willen gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Air Europe vanaf Amsterdam €137

Snel boeken want dit is echt een koopje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn veel goedkope maatschappijen.
Kijk bijvoorbeeld eens bij Vueling (een spaanse prijsvechter).

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe dan ook, er zijn vele sites die prijzen vergelijken en je de goedkoopste aanbieding laten zien
(denk aan: cheaptickets.nl, vliegtarieven.nl, worldticketcenter.nl etc).

Vaak loont het dan om niet direct via hen te boeken, maar toch even op de site van de goedkoopste aanbieder te zoeken. Regelmatig ben je dan nog net iets voordeliger uit.