Zoveel als je wilt maar boven $10.000 moet je dit aangeven... Anders riskeer je strafvervolging.

Toegevoegd na 22 seconden:
En inbeslagname van je poen

Toegevoegd na 37 minuten:
Overigens dit geldt ook voor dingen als obligaties en andere waardepapier. Alles samen opgeteld moet gemeld worden bij bedragen boven $10.000.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Interessant maar heb je ook een bron?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uiteraard... http://www.fincen.gov/forms/files/fin105_cmir.pdf Zie bld.2, "Who must file"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top! Van mij ook een + natuurlijk...