Is het warm of koud in de ?

ik ga dinsdag op vakantie met de vliegtuig ik weet niet wat ik aan moet trekken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
15K

Antwoorden (5)

Nou, koud is het niet, gewoon een beetje kamertemperatuur, ik weet niet hoe lang je moet vliegen maar anders doe je toch gewoon een shirtje met korte mouwen een en neem je in je handbagage een vest of een trui mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal wordt in een vliegtuig de temperatuur rond de 20 graden gehouden. Je kunt dus het beste een dunne lange broek en een shirt met korte mouwen aandoen. Als je een lange vlucht hebt waarop geslapen kan worden, worden er altijd dekentjes rondgedeeld zodat je het niet koud krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelf vind ik de temperatuur lekker in een vliegtuig maar het is een constante temp. dus wanneer je moe word en probeert te slapen krijg je het al snel kouder of juist wanneer je wakker word heb je het koud, wat dan helpt is goed wakker worden door bijv. het gangpad wat op en neer te lopen wanneer dat gaat of een dekentje vragen of je jas om je heen slaan.
gelukkig kun je ook vaak een aircootje op je richten om het kouder te krijgen wanneer je het sardientjes gevoel krijgt in een volgepakt vliegtuig :o)
het ligt er ook een beetje aan waar je heen gaat! als je naar een warm land gaat dan zal op den duur ook de zon op het vliegtuig mee gaan spelen en warmte door je raampje schijnen
zelf neem ik altijd wel iets van een vest mee, op vakantie neem je zo weinig mogelijk mee van te warme kleding, behalve als je naar ijsland gaat dan...
het is dan ook gewoon een kwestie van n knopje omzetten en je zelf warm of kouder denken.
veel plezier.

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ja, trek vooral loszittende comfortabele kleding aan, want hoe langer je moet zitten hoe vervelender je kleding gaat zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is eerder koud dan warm in het vliegtuig .
Omdat er constant de lucht wordt ververst dan krijg je een vervelende tocht in het vliegtuig .
En als je s`nachts vliegt en bij het raampje zit dan is het daar nog eens extra koud .
Ik denk maar zo trek er een lekker truitje erover . als het je dan te warm wordt dan kun je hem nog altijd uitdoen en bij je koffer leggen in het bagagevak .
En trek ruime schoenen aan op een lange vlucht omdat je voeten iets gaan opzwellen in het vliegtuig .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vlieg regelmatig maar de temperaturen zijn best wisselend. Over het algemeen zijn de temperaturen rond de kamertemperatuur of net iets er boven. Moet wel zeggen dat de temperatuur bij mijn laatste vlucht behoorlijk hoog was, echt niet fijn meer. Mogelijk hebben de huidige buitentemperaturen hier ook invloed op.
Ik zou er dus van uit gaan dat je je niet warm moet kleden.