Mag ik mijn wegwerp e-sigaretten meenemen in het vliegtuig? (Corendon)?

Ik snap dat ik ze niet mag gebruiken. Maar mag ik ze wel meenemen in de handbagage of in het ruim?

8 maanden geleden
2K
TurfGraver
8 maanden geleden
Ja dat mag, in handbagage.

Antwoorden (1)

Ja, dat mag. In de regels van Corendon staat dat e-sigaretten en andere vaporizers waar een batterij in zit alleen in de handbagage meegenomen kunnen worden. En dan onder de voorwaarde dat ze per stuk beschermd verpakt zijn, zodat ze niet vanzelf geactiveerd kunnen worden.
8 maanden geleden