Mag je kant en klaar koffie (zakjes met instantpoeder) meenemen in het vliegtuig?

4 jaar geleden
9.4K
Amadea
4 jaar geleden
Vermoedelijk alleen in originele ongeopende verpakking.
gvrox
4 jaar geleden
Of is de vraag (ook) of je het in mag voeren in het land van bestemming ? Hoe dan ook, dit is typisch een product dat weinig problemen op zou moeten leveren, als het (zoals Amadea al correct aangeeft) maar in de originele verpakking zit.
jodyenboyke
4 jaar geleden
Ik neem ze altijd mee naar Egypte, in mijn handbagage meestal ook nog. Wel in de verpakking.
jasper040
4 jaar geleden
Dank allen!
paulus811
4 jaar geleden
ALs je naar de VS gaat moet je nu wel aankruisen dat je voedsel bij je hebt. Vrijwel altijd moet de bagage dan door een scanner. Dat is op zich geen enkel probleem, maar je moet wel het douaneformulier goed invullen.

Antwoorden (1)

In principe mag dat wel. Probeer wel zoveel mogelijk de originele verpakking aan te houden, zodat merken zichtbaar zijn. Je hebt wél kans, dat bij de controle wordt gevraagd je tas uit te pakken als ze denken, dat de zakjes ergens op lijken.