kan je goedkoop tickets krijgen op het vliegveld?

hallo,
ik was van plan om een lange reis te maken, nu was ik benieuwd of ik mo mijn vliegtickets kon besparen door ze verry last minute op het vliegveld te kopen. in de zin van, "het is zonde om die ene stoel leeg te laten, dan kan jij wel wat goedkoper mee"

zal dit mogelijk kunnen zijn of is dit alleen een mooie gedachte. alvast bedankt voor uw moeite.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Tegenwoordig is laat boeken duurder dan vroeg boeken.
Dus goedkope last minutes op Schiphol kopen lijkt me lastig. Bovendien, een 'verre' reis interpreteer ik maar even als ten minste buiten EU, dus de kans op een visumplicht is aanwezig. Dat gaat dus niet werken als je dezelfde dag nog vliegt.

Op skyscanner kun je soms tegen zeer scherpe reizen tickets kopen. Dan heb je ook nog even de tijd om je reis voor te bereiden. Ik zou daar even kijken.
6 jaar geleden
Utrecht
6 jaar geleden
Mee eens. de kans op een last-minute koopje is vrij klein. En zeker naar een locatie waar je naar toe zou willen (en/of waar je je meegebrachte bagage op hebt afgestemd) en waar je zonder visum of voorbereiding (vaccinaties, etc) naar toe kan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
oke hartelijk dank voor uw antwoord. ik zal daar wel verder op zoeken