Welke namen worden vermeld op een Vliegticket?

Ik heb bij mijn zoon op zijn reservering een letter verkeerd geschreven van zijn doopnaam
Welke namen worden er dan vermeld op het ticket?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K
ronron1212
7 jaar geleden
De naam zo als in het paspoort vermeld behoort op de ticket te staan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Go go en bel die reisagent / luchtvaartmaatschappij. Wanneer je net geboekt hebt dan is er mogelijk nog iets te regelen met ze! Succes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
het geslacht (mrs. of mr.) en de eerste en achternaam komen erop te staan (tenminste bij mij)
ronron1212
7 jaar geleden
http://www.vernoeming.nl/naam-vliegticket
Utrecht
7 jaar geleden
Alleen de eerste voornaam uit je paspoort is relevant (+ uiteraard de achternaam; meisjesnaam voor getrouwde vrouwen).

Antwoorden (1)

De naam die ook in je paspoort staat.

Toegevoegd na 40 seconden:
Voor en achternaam moeten gelijk zijn aan je id of paspoort vermelding.