mag je potloden meenemen in de handbagage?

valt dit onder de categorie scherpe voorwerpen?
ik kan het nergens in de regels vinden over wat wel en niet mee mag in de handbagage...

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
23.5K

Antwoorden (2)

Dit zou mogen:Zorg voor voldoende speelgoed dat niet te veel ruimte in beslag neemt. Kleurpotloden en papier, een kleur-, spelletjes of stickerboek, gameboy, walkman met favoriete muziek/verhaaltjes, (lees)boekjes, etc. zijn ideaal. Vergeet de favoriete knuffel(s) niet! Opgeblazen ballonnen mogen niet mee in het vliegtuig, maar zijn wel ideaal tijdens wachttijden op luchthavens e.d.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom moet er dan veel speelgoed meegenomen worden?
Erna55
8 jaar geleden
Het lijkt dat je antwoord geeft op de niet- gestelde vraag : hoe houd ik mijn kinderen zoet in een vliegtuig.
Maar dit lees ik niet in de vraag.
Ja, je mag wel potloden meenemen.
Zelfs vulpennen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een vulpen lijkt me nog gevaarlijker dan een potlood. Daarentegen mag de inhoud van een losse inktpatroon voor de vulpen niet meer dan 100 ml zijn. Daar zou ik nooit aan denken...
SimonV
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Moet nog al een flinke pen zijn om er 100ml in te krijgen.