Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je internetten in het viegtuig met 3g?

Ik heb gelezen dat de EU toestemming heeft gegeven voor de mogelijkheid te internetten tijdens een vlucht via een speciale gps in de cabine. Echter mogen de maatschappijen zelf beslissen of dit boven 3km nog mag. Ik vlieg binnekort met Germanwings. Weet iemand of ik bij deze vlucht gebruik kan maken van mijn 3g? Bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
German Wings heeft WLan aan boord waar je voor moet betalen... https://www.germanwings.com/de/informieren/services/travel-media.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
GPS is voor plaatsbepaling, heeft helemaal niets met internet te maken. (Global Position System)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geen GPS, het was iets anders wat ervoor zorgt dat men toch bereik heeft in het vliegtuig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

JA! Het is volledig onnodig om je apparaten uit te schakelen tijdens de vlucht, en vliegtuigmaatschappijen mogen dit niet verplichten. Maar helaas, de kans is klein dat je op 10km hoogte verbinding hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Al zou je willen, je geen bereik in het vliegtuig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is inderdaad bewezen dat het onnodig is radio's uit te zetten: daarentegen zou ik een dergelijk verzoek van personeel wel opvolgen, puur om gezeik te vermijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding