Heeft Air France nederlandse ondertiteling in zijn inflight entertainment?

Wij vliegen van de zomer met air France naar Amerika. Omdat we met kinderen reizen vraag ik me af of ze voor NL ondertiteling kunnen kiezen als ze een film willen kijken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Misschien heeft het te maken met het soort vliegtuig en de route, maar ik ben nu een aantal met air France naar signapore gevlogen. En hier hadden ze geen Nederlandse ondertiteling aan boord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Utrecht
9 jaar geleden
Ik kan het me afgelopen jaar van de vlucht Parijs - Atlanta ook niet herinneren dat ze ondertiteling hebben.