heb je televisieschermpjes aanboord van de boeing 737 800 van arkefly naar marmaris (turkije) ?

zijn er schermpjes aan de stoelen van de boeing 737 800 van arkefly
voor films muiziek enz.

Toegevoegd na 9 minuten:
en moet je er voor betalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Hoi,
Ik heb voor je gekeken op de site van ArekFly en dit is wat ik vond:

Standaard entertainment programma
Aan boord van een Boeing 737 en een Boeing 767 naar Europese- en Middellandse Zee bestemmingen wordt een standaard entertainment programma aangeboden. Dit bestaat uit een selectie van televisieseries, films en muziek.

Dat heb ik voor je gekopieerd. Ik hoop dat je er wat mee kunt en hier heb je anders de link: http://www.arke.nl/vliegtickets/services/entertainment/

Groetjes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankjewel ik heb op de website geken

Andere antwoorden (1)

Ze maken online goed reclame voor de individuele schermpjes in de rugleuningen van de Dreamliner (Boeing 787), en dat geeft al aan dat ze dat een bijzondere voorziening vinden, en als zodanig aanprijzen.
Je moet gewoon wat meer zoeken om na het bekijken van foto’s van het interieur de conclusie te trekken dat hun Boeings 737 niet van zulke individuele schermpjes hebben, maar een aantal gemeenschappelijke beeldschermen die met regelmatige tussenafstanden uit het plafond steken. Op hun website zeggen ze dit echter nergens met zoveel woorden, maar hun Boeing 737 toestellen hebben de individuele schermpjes dus niet, en er valt dus ook niets voor te betalen.
Bordensteker