In de zwarte doos!Deze wordt altijd terug gevonden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Vlak bij de (nood)uitgang. Dan heb je het meeste beenruimte en bij eventuele problemen ben jij een van de eersten die het vliegtuig kan verlaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast de nooduitgang. Hier heb je meer been ruimte. BIj sommige maatschappijen moet je betalen voor zo'n plek. Wel is het altijd zo dat je sterk genoeg moet zijn om de nooddeur eventueel te openen.

Verder kan naast het gangpad zitten fijn zijn als je erg lang bent dan kun je eventueel je benen daar een beetje kwijt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk op www.seatguru.com, daar vind je alle plattegronden van vliegtuigen met hun stoelen.
Als je naar buite wil kijken, let op of je bij een raam zit zonder tussenstijl. En boven een vleugel zitten is niet fijn, dan zie je de grond niet.
Voor de vleugels is het stiller in het vliegtuig, achter de vleugels, dus achter de motoren, is het meer herrie.
Aan het gangpad kun je makkelijker even gaan lopen of naar de wc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als toevoeging. Wanneer je last hebt van vliegangst kun je beter wel boven de vleugels zitten, hier heb je het minste last van turbulentie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en als je last hebt van bewegingsziekte ook , want de vleugels kunnen dan dienen als referentiepunt ( door naar de vleugels te kijken krijgen je hersenen extra infomatie over de bewegingen van het vliegtuig).
Het punt dat m.u.v. een explosie nooit uit elkaar valt is het stuk waar de vleugels zitten. Dus de beste plaats is die bij de nooduitgang op de vleugels. Deze gaan overigens ook naar boven open en kunnen niet dichtwaaien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aangezien je niet hebt gevraagd naar de veiligste plaats zeg ik, helemaal achterin. ik vlieg veel en heb uitgevonden dat je achterin het rustigst kan zitten. Let wel dat de aller achterste stoelen vaak niet achterover kunnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er naar mijn weten aan welk ongeluk je van plan bent te krijgen.

Soms is voor beter, soms achter..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste plaats iis inderdaad zitplaats bij nood uitgang.
Alleen een nadeel van die stoelen zijn dat ze niet kunnen leunen achterover. En soms moet je ook een extra geld voor betalen.
Hangt er van af maatschappij.!