Is een privé vliegtuig, bijv regeringsvliegtuig, binnen even lawaaiig als normaal passagiersvliegtuig?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat hangt er van af, bij een vliegtuig kun je net als bij auto's diverse opties er bij bestellen.
Dus stillere moteren of betere isolatie zullen daar zeker één van zijn.
Het is dus maar net wat de nieuwe eigenaar wil, of hoeveel geld hij er voor over heeft.