Hoe kan je het beste in het water landen om de grootste overlevingskans te hebben als je van zeer grote hoogte naar beneden valt?

Stel dat je van een paar km hoogte uit een vliegtuig valt boven diep water. Hoe kun je zorgen dat je overlevingskans het grootst is?
Ik weet dat deze kans zéér klein is maar ik vraag het me toch af.
Zelf denk ik met gestrekte benen recht naar beneden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van zo'n hoogte maak je ook als je het water invalt geen enkele kans. Je valt te pletter.
Utrecht
11 jaar geleden
Dat vrees ik ook. Bij die snelheid komt het water aan als een blok beton.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met je voeten maak je de meeste kans.
Maar vanaf 100 meter ofso heb je sowieso geen enkele kans meer.

Antwoorden (1)

Ik denk dat je overlevingskans het grootst is als je een voorwerp om je heen doet dat hard en waterdicht is en dat met valschermen zijn snelheid remt.
Plaatje bij antwoord
escape