Mag ik een film kijken in het vliegtuig als ik mijn laptop op "vliegtuigstand" zet?

Het gaat over Ryanair

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Een tablet of smartphone mag je gedurende de gehele vlucht gebruiken mits deze minder dan 1 kilo weegt, een laptop mag je alleen gebruiken als de lampjes 'fasten seat belt' uitgeschakeld zijn (dus niet tijdens taxiën, opstijgen en dalen).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
De vragensteller bedoeld hier volgens mijn het gebruik in relatie tot wifi. (maar dan met de wifi uit)
Niet het gebruik in het algemeen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wifi in de vliegtuigstand?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
De algemene regel is dat "alle apparaten met een antenne" uit moeten staan in het vliegtuig (al is men op dat gebied wel soepeler aan het worden, maar dat terzijde) In de vliegtuigstand heeft je apparaat weliswaar een antenne, maar die doet niets. "Mag het dan wel ?" is de vraag.

Andere antwoorden (1)

Ja, zolang je niks signaal uitzend of ontvangt kan het geen kwaad. Wel raad ik je aan om oortjes in te doen of om een koptelefoon op te zetten. Mensen kunnen anders gaan klagen om het geluid.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
9 jaar geleden
Goeie tip Dennix !
(+)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graagedaan en bedankt voor de