Wat kost een piloten opleiding?

Voor een gewoon passagiervliegtuig, geen vracht, en geen Luchtmacht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

100.000 en 150.000 euro per jaar.
maar het kan veel goedkoper.
Bijvoorbeeld via defensie naar civiel doorstromen scheelt bakken met geld! daarnaast zijn er ook luchtvaartmaatschappijen die de kosten tot zich willen nemen. Daarnaast kan je eerst ervaring opdoen in kleinere vliegtuigen.

heb je uberhaupt eens gevlogen? nee? dan moet je eerst eens leren zweefvliegen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben pas 15...
maar
JA. ik heb al 8x gevlogen
waarvan 5x in een zweefvliegtuig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je iets echt graag wilt, moet je het doen..
bel nu eens alvast met vliegtuigmaatschappijen in je vrije tijd, ze zullen je serieus te woord staan en informatie toesturen! Let wel.. rond eerst je studie goed af, ik dacht minimaal havo met vakken wiskunde natuurkunde en scheikunde in je pakket
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En je moet hele goeie ogen hebben :o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-en goede oren en niet misselijk worden en geen hartklachten hebben etc etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okee, zal ik doen. bedankt.
Tot nu toe heb ik goeie oren en goeie ogen.
ik word niet misselijk van vliegen en heb geen hartklachten (wel af en toe rugklachten, maar dat doet er denk ik niet toe) Ik doe nu havo ja. en heb die vakken in mijn pakket !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook veel goedkoper...ultralight leren vliegen (na de zwever)
(toestelletjes tot 350 kg totaal gewicht)
Een kennis heeft les in die dingen.