Is het mogelijk om op schiphol op 24 en 25 maart te vliegtuigspotten?

Ik wil graag de vliegtuigen waarmee de wereldleiders voor de wereldtop in den haag komen spotten, maar aangezien er heel veel beveiliging is vanwege de wereldtop in Den Haag is het dan wel mogelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zelfs in de aanliggende dorpen heb je last van die mensen.

Het beste antwoord

De verwachting is dat het bijna onmogelijk zal zijn om te spotten, en het is zelfs onbekend of het panoramaterras open zal zijn. Lees voor meer informatie dit: http://wheretospotatairports.wordpress.com/2014/01/21/nuclear-security-summit-2014/

Toegevoegd na 19 uur:
Lees ook dit : http://www.luchtvaartnieuws.nl/nl-NL/Article.cms/Airlines/Gebied_rond_Polderbaan_tijdens_nucleaire_top_afgesloten

Het "interessante" gebied is dus helemaal afgesloten.
gvrox
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Spotten doe je niet op het panoramaterras maar langs de baan en daar zal niets veranderen. Als je geluk hebt landen ze op de Polderbaan baan en kun je vanaf de spottersplek bij de IJweg heel wat moois zien. Dus nummer 2 in deze link bij 36L:
http://www.vliegtuigenspotter.nl/spottersinfo/schipholspottersplaatsen.pdf
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Op de door mij genoemde link: "Will the parkingplace for spotters at the 18R/36L be open during the NSS?
no, the whole area around the Polderbaan will be closed for everyone." Dus, helaas voor de spotters...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En de Polderbaan is dan dicht ivm dattie als parkeerplaats gebruikt wordt.