Waar moet je bagage heen als je online incheckt bij Finnair ?

Ik ga in Augustus op vakantie naar Hong Kong. nu ben ik van plan om voor de eerste keer online in te checken want je kunt een eigen plaats reserveren. Ik vlieg met Finnair en ik vertrek van Zaventem in Belgie. Nu weet ik niet als je incheckt waar je Bagage heen moet ? Iemand dat ervaring heeft met online inchecken en waar je bagage hen moet ? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewoon naar de incheckbalie brengen. Misschien is er een drop off, en dan kan je daar je koffer inleveren. Je hebt door de incheck al een stoelplaats toegewezen gekregen, je hebt je instapkaart thuis zelf al geprint - niet vergeten dus! Wel moet je hoe dan ook langs de balie want ze zijn wettelijk verplicht je paspoort te controleren. De koffer moet ook worden gewogen en gelabeld, dat alles gewoon dus bij de incheck.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je brengt je bagage net als anders naar de balie. gaat alleen veel sneller omdat je alles al hebt geregeld verder.