Met een BAE Systems Avro 146-RJ85 .

http://www.airliners.net/photo/CityJet/BAE-Systems-Avro/1971131/L

Toegevoegd na 1 minuut:
De vlucht wordt uitgevoerd door Cityjet, een dochter van Air France-KLM

Toegevoegd na 2 uur:
Het type op zich is goed (veel minder herrie dan in een Fokker 50), en de vlucht is natuurlijk erg kort dus het zal voldoende comfortabel zijn. Zie ook http://www.cityjet.com/about-us/our-fleet/avro-rj85/ voor meer informatie.

Toegevoegd na 3 uur:
Ik heb zo het vermoeden dat de min-gevers niet doorhebben dat de vraag gaat over London City Airport (LCY), en niet Heathrow, Gatwick (of Stansted, Luton etc). KLM vliegt niet zelf op City, maar dochtermaatschappij CityJet wel, en dat gebeurt met een RJ85.
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat een fijn vliegtuig om in te vliegen?
ronron1212
11 jaar geleden
Er wordt door diverse vliegtuigen gevolgen op londen door de KLM. Ik ben nog niet vaak in het zelfde vliegtuig met KLM gevlogen naar londen.
gvrox
11 jaar geleden
@ronron1212 : ben je toen wel naar London *CITY* (code LCY) gevlogen ? Zo ja, met welk type vliegtuig ?