Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kind toevoegen aan een al bestaande reservering ?RYANAIR.

Hallo, ik ga met de zomervakantie met mijn gezin, 3 kind en 2 volw. op vakantie naar spanje met Ryanair. we vliegen vanaf Weeze naar Reus (Barcelona). nou gaat er plotseling een vriendje van mijn 15jr. oude zoon mee. ik heb gelezen dat ik hem eerst als een volwassene moest boeken en dat ik daarna het Callcenter moest bellen. nou ik heb dat gedaan en moest beide reserveringsnummers geven + id-kaart gegevens van het vriendje. ze zeiden dat het oke was en dat ik geen problemen zou hebben. nu zit ik met de vraag hoe dat met het online inchecken zit, daar moet je natuurlijk zijn geboortedatum ingeven en dat is niet als een volwassene. kan ik dan gewoon zijn eigen geboorte datum geven zonder dat ik een melding krijg dat hij nog een kind is en dat ik hem dan niet kan inchecken?

Gr. t.k. Muys

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ryanair al gebeld??????????
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb al gebeld en ze zeiden dat het oke was, ben alleen onzeker over hoe het verloopt; staat het in hun systeem en hoe het gaat met het online inchecken als je de geboorte datum moet invullen bijv. Dat hij niet plotseling aangeeft dat het kind te jong is om alleen te reizen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

U dient bij het inchecken gewoon naar eer en geweten te handelen.
Dus als er naar gevraagt wordt gewoon zijn leeftijd vermelden.
En anders is er toch ook nog iets als email of telefoon.
Bij twijfel kunt u wellicht altijd contact opnemen.

Prettige vakantie alvast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding