Wat bedoelen ze met: 'Economy klasse ''met restricties'''?

We hebben een vliegticket geboekt, waarop de klasse staat (in dit geval Economy), maar erachter staat 'met restricties', wat bedoelen ze daarmee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Dat ligt aan de vliegmaatschappij.
Dat heeft te maken met zaken zoals, wel of niet kunnen veranderen van reisdata, wel of niet één of meerdere, tussenstops mogen maken, geldigheid van het ticket.

Iedere maatschappij kan "restricties" invoeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja.
Kijk maar naar mijn reactie.
Dat was eigenlijk mijn antwoord, maar dat hebben ze naar
reacties verplaatst.

Andere antwoorden (1)

Meestal slaat dat op de mogelijkheden om je ticket veranderen naar een andere datum. Dat kan dan bij deze waarschijnlijk niet.