Mag ik een rugtas EN koffer meenemen als handbagage bij Easyjet?

Deze week vlieg ik naar Londen. Ik wil mijn rugtas en koffer als handbagage meenemen. Beide zijn binnen de toegestane afmetingen. In de regels staat dat je maar 1 stuk mag meenemen maar volgens mij moeder kan dat gewoon. Zij vliegt wel met een andere vliegtuigmaatschappij. Doen ze daar moeilijk over bij Easyjet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
21.3K

Antwoorden (2)

Ja, daar doen ze moeilijk over. EEN stuks handbagage is het maximum bij de prijsvechters. Wat je wel kan doen, is een kleiner tasje met wat je bij de hand wil houden in je handbagage-koffer stoppen en dat dan in het vliegtuig er uit halen. Dat is alleen voor het gemak: je hoeft dan niet telkens in het bagageluik te rommelen als je iets wil pakken uit je optimaal grote handbagage-koffertje.

Toegevoegd na 45 seconden:
Bij andere, duurdere luchtvaartmaatschappijen mag je inderdaad soms meerdere stuks handbagage meenemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist.
En een extra stuk handbagage kan wel maar is heeeeeeeeeeel duur!
Nee . mag dus niet!! EN NIET PROBEREN. Je kan alsnog 1 van je tassen als ruimbagage aanmelden. Dit is veel voordeliger dan als ze je dit gaan afdwingen bij de gate!!