Helaas mag dat niet.

Het is geen probleem als de hengel in de koffer past in het laadruim. Zou die niet passen, dan mag je die ook meenemen, maar moet dat apart worden vervoerd tegen extra kosten.

In de handbagage mag het niet omdat het onder stompe voorwerpen valt. Zie de lijst van de KLM die voor andere maatschappijen ook van toepassing is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk (maar weet niet zeker) dat ze waarschijnlijk moeilijk gaan doen over je haakjes. Dit kan je als "wapen" gebruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze doen OOK moeilijk over de hengel zelf. In mijn links van zowel de KLM als RyanAir staat onder stompe voorwerpen dat hengels NIET meemogen in de handbagage. Doe je dat toch dan mag je de hengel NIET meenemen.
Ja, dat mag. tenzij je het over je handbagage hebt voor in een vliegtuig. Dan mag het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aannemende dat hij in delen uitneembaar is dan zullen ze wel een plaasje hebben, anders de delen goed bijeen binden en via de speciale bagage.