kijken ze op het vliegveld ook in je koffer of je er pillen of vloeistof ofzo in hebt of is dat alleen bij je handbagage?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (4)

Bij aankomst in het land waar je naar toevliegt kan het gebeuren dat je wordt gevraagd om je koffers te openen. net als dat je in nederland aankomt kan dat ook aan je gevraagd worden nadat je je koffers hebt opgehaald.
11 jaar geleden
Dit wordt alleen in de handbagage gecontroleerd. Wel is het verstandig om bij de betreffende maatschappij te informeren wat je mee mag nemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de vloeistoffen geldt alleen voor handbagage. Maar ze cjhecken ook je koffer met een explosieven X ray en laten honden snuffelen. Want je mag ook geen benzine in je koffer meenemen, of nitroglicerine etc. Maar daar hoor jij ( als het goed is) niets van..
pillen ook weer. vitamine pillen en medicijnen mag zelfs in je handbagage. maar drugs uiteraard niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Schiphol en op denk ik ook de meeste andere vliegvelden worden de koffers na het inleveren door een scan gehaald, en daar kunnen ze zien wat er allemaal in zit.