weet iemand of een steward of stewardess op lijnvluchten met dezelfde collega's kan werken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klonen wordt met mensen toch nog niet gedaan? Of bedoel je in een vast team?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in een vast team
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een luchtvaartmaatschappij zal er ook met roosters worden gewerkt, er zal dus gewisseld worden met personeel, dus ja, je zal regelmatig met dezelfde mensen werken en nee, niet altijd dezelfde ploeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar kun je er niet voor zorgen dat je dat je dezelfde ploeg krijgt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, tenzij jij de roosters maakt.

Antwoorden (1)

Licht er aan bij welke maatschappij jet zit en ik meen een keer te gehoord te hebben dat ze wel kunnen regelen dat ze bij elkaar kunnen werken als ze beide die vlucht kiezen maar ik weet niet of dat nog steeds zo is