Mag je je mobiel op vliegtuig-midus doen in transavia?

Ik vroeg me af of je je mobiel op vliegtuig modus mocht doen in een transavia vliegtuig! Mag dit?

Alvast Bedankt:)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.4K

Antwoorden (3)

Ja hoor, Transavia staat dat toe!

Toegevoegd na 9 minuten:
Trouwens, zolang de deuren van het tuig nog open zijn kan je legaal en naar hartelust communiceren met de buitenwereld...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, dat mag, je kan dan niet gebeld worden, en zelf ook niet bellen en niet smsen en geen gebruik maken van mobiel internet. Ook GPS, bluetooth en Wifi zijn dan uitgeschakdeld. Je telefoon staat dan wel aan, maar je kan alleen gebruik maken van de overige optie die nog wel aan kunnen. Je hebt dus alle draadloze verbindingen uitgeschakeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je mobiel in vliegtuigmodus zet dan mag je hem de gehele vlucht gebruiken. Tegenwoordig heeft Transavia zelfs een netwerk aan boord van de (nieuwe) vliegtuigen, en op dat netwerk kan je films en series kijken maar ook hoelang het nog vliegen is en waar je op de kaart bent.