Wat voel je tijdens opstijgen van een vliegtuig?

Buiten dat je last hebt van je oren. zijn er t.g.v. de G-krachten nog andere 'lichamelijk waarnemingen' te merken in een groot vliegtuig, dus geen klein rondvluchtvliegtuig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

In principe heb je alles zelf al beantwoord, maar je voelt je wanneer het opstijgt een beetje in de stoel worden gedrukt. Daarna voel je je gewoon normaal! Wanneer je opstijgt is het ook leuk om je arm omhoog te tillen, je voelt dan dat het zwaarder is. En wanneer je gaat landen moet je dat nogmaals proberen, dan voel je een heel groot verschil.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het voelt alsof je in je stoel sterk naar achteren wordt geduwd. En daarna is het een gewaarwording van "vrij zijn".
11 jaar geleden
escape
11 jaar geleden
Dat zijn ook G-krachten. En die gewaarwording van "vrij zijn" heb ik pas als ik die bedompte kist uit mag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat??? Een vliegtuig een bedompte kist? Vliegtuigen zijn het mooiste wat de mens ooit is overkomen. :)
Veel mensen voelen op het moment van de lift of een licht raar gevoel even in de buikstreek.

Soms worden mensen ietwat misselijk (meestal maar heel even)