lange wachttijden bij airport Jfk?

ik vroeg me af als je aankomt in new york hoelang zijn dan de wachttijden bij de jfk airport ivm douane enzo?
en is het zo dat het in december drukker is dan de andere maanden?

Bvd!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

De wachttijden is afhankelijk van de toestroom reizigers. Er wordt van iedereen uit een ander land een vingerprint gemaakt, dat kost ook nodige tijd. Dus een precieze wachttijd is niet te noemen. Ik was zelf binnen 45 minuten er doorheen plus bagage in december
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal per dag wel verschillend zijn denk ik,ben er zelf 2 jaar geleden geweest en waren er binnen een uur doorheen,douane,koffers,en taxi.
Dus dat valt wel mee.