Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan iemand mij helpen met mijn vragen over mijn vliegreis naar Mexico?

ik heb een retourreis geboekt naar Mexico.
Daarbij moet ik 2x overstappen.
De reis komt er zo uit te zien,

heenreis:
DUS-AMS-MEX-VER
en terug:
VER-MEX-AMS-DUS.

Voor de heenreis heb ik een code op mijn e-ticket, en op de terugvlucht een andere, wat logisch is.

Zowel heen en terugvlucht 2x KLM en 1x Aeromexico (binnenlandse vlucht), (beide skyteam partners).

Nou lijkt het mij dat ik voor alle vluchten die ik nodig heb een aparte boardingpass nodig heb, toch?

Krijg ik die op Dusseldorf allemaal tegelijk?
Of, op Dusseldorf, voor de vlucht Amsterdam, eentje op Amsterdam voor de vlucht naar Mexico stad en eentje op Mexico stad voor de vlucht naar Veracruz, en terugreis andersom?

Of moet ik die allemaal apart uitprinten?

Schiphol heeft het over zuilen, dus daar zal ik nog wel uitkomen, maar hoe zit het op Mexico City en Veracruz?

Staan daar balies/zuilen (achter de douanes) waar ik mijn boardingpass kan afhalen op vertoon van mijn e-ticket en paspoort?

Wellicht maak ik mij een beetje teveel zorgen, wat wellicht niet nodig is, maar wil het gewoon weten.



groetjes,
Chris

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je vliegt met allemaal Skyteam partners en als ik het goed begrijp is het 1 boeking? Ik neem dus aan dat je bij het inchecken op Dusseldorf of op internet gelijk alle boardingkaarten krijgt. Elke vlucht heeft wel zijn eigen boardingkaart. Bagage krijgt ook in een 1 keer een label voor je eindbestemming. Houdt er rekening mee met zoveel overstappen dat je bagage kan zoek raken. Neem dus wat spullen mee voor de eerste dagen in je handbagage.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, het is een boeking met alleen maar Skyteam vluchten, waar KLM en AeroMexico onderdeel van zijn. Onderstaande antwoord over de transfer-balies is ook mogelijk, net zoals het mogelijk zal kunnen zijn wat u zegt. Ik ga even verder uitzoeken. Bedankt voor de tip over kleding meenemen in de handbagage.

Andere antwoorden (1)

Het kan ook zijn dat je je bij uitstappen bij de transfer desk moet melden. Daar krijg je dan een nieuwe boarding pass.
Bij heel lange vluchten is nog niet altijd bekend wel vervolg toestel je hebt en dus niet definitief de zitplaats al aan te wijzen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding