Is er nog kans dat de boeing 787 dreamliner nog op Schiphol komt?

Ik had eerder de vraag gesteld of de b787 dreamliner nog op Schiphol komt en zo ja wanneer. Ik heb daar al antwoord op gekregen, maar toen ik hoorde dat er problemen waren met de dreamliner vroeg ik me af of er nog kans is dat hij komt.

Toegevoegd na 23 uur:
En kan hij nog in de voorjaarsvakantie komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zekers weten dat die nog een keer langskomt !!
De problemen op dit moment worden waarschijnlijk veroorzaakt door de lithium-ion batterijen die gemakkelijk kunnen gaan lekken. Als er een oplossing voor is gevonden kunnen alle 787's gewoon weer vliegen.
Met de DC-10 is het uiteindelijk ook gelukt en daar waren de problemen een stuk groter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De DC10 is door een paar gevallen van vriendjes politiek goedgekeurd terwijl hij niet aan alle geldende regels voldeed... Helaas moesten daar eerst doden vallen voor het een veilig vliegtuig werd. Triest verhaal idd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop dat hij snel weer vliegt!

Andere antwoorden (2)

Ja hoor. De huidige problemen worden waarschijnlijk binnen een paar maanden of weken opgelost. Boeing heeft meer dan 900 orders voor dat vliegtuig dus de productie wordt heus weer opgestart. Van die 900 orders zijn er talloze door Europese maatschappijen en andere maatschappijen die op schiphol vliegen besteld. Dus over een jaar of 10 zie je net zoveel Dreamliners op schiphol als nu A330's en B777's. Het blijft een kwestie van geduld :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Fijn ! Ik hield mijn hart vast!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goedzo! Niks mis met een luchtvaart hart :)
Ja zeker, ArkeFly neemt sowieso één dreamliner op in haar vloot.