Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

leent de bank je geld voor je PPL en ATPL via de modulaire manier ??

Want mijn broertje wil het ook doen (hij is nu 15,5) .Alleen is de vraag leent de bank dan geld uit als mijn broertje op een school gaat als Singles And Twins?? (het bedrag ligt rond de 80000 totaal) . En wat zijn de mogelijkheden.

Toegevoegd na 22 minuten:
Ik bedoel rond de 70000 euro . En hoe zit het systeem van belasting aftrekbaar in elkaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
724

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Denk dat je als je 16 bent en zo een bedrag leent wel iemand moet hebben die garant voor je staat.
En dat bedrag wat je noemt is wel als alles in 1 keer lukt.
En de banen na je ppl en atpl liggen ook niet voor het oprapen, dus banken zullen daar denk ik niet erg happig op zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wanneer je een piloten opleiding gaat doen kun je vaak in samenwerking met de school en de bank de financiën regelen. Wanneer je bijvoorbeeld via KLM de opleiding gaat volgen krijg je na je opleiding ook een baangarantie en heb je meer zekerheid. Stap je uit de opleiding heb je wel een probleem, dan zit je met een restschuld welke zomaar een ton bedraagt. slaag je en heb je een baan ben je binnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding