Het papieren vliegtuigje was er eerder. Mogelijk werden al rond het begin van de jaartelling in China op vliegtuigen gelijkende vormen gevouwen, aangezien men in het oude China ook vliegers kende.

De eerste papieren vliegtuigjes waarvan werkelijk bewijs is, zijn door Anthony Fokker gevouwen. Sommige van deze modellen zijn nog bewaard gebleven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Eerder was er een papieren vliegtuigje, dan het echte vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onterechte minnen, want je hebt gelijk.
+ van mij
Het papieren,want papier bestaat al veel langer,daar waren vliegtuigen op gebaseerd en ze waren ook gebaseerd op vogels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net als het kip en het ei, kan je er van uitgaan dat het meest primitieve het eerst bestond. Papieren vliegtuig als test of fantasie dus.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kip en het ei moeten tesamen tot ontstaan zijn gekomen.
Het één kan niet zonder het ander.
Frimu2
12 jaar geleden
Dan zou de stelling moeten zijn wat was er eerder, het dier of het ei. Of de kip en het kippe ei. Eieren zijn er al heel eenvoudig en klein waardoor ze er evelutionair als 1e waren.
Het "Papieren vliegtuigje" was er eerder dan de echte.