Ik wil naar een voorlichtingsdag luchtverkeersleider op Schiphol Hoelang duurt zo'n dag? Mag ik mijn pa meenemen? Wat krijg je te zien en wat leer je?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ben je minimaal 16 en maximaal 26 jaar en voldoe je aan het vereiste opleidingsniveau, dan kun je je aanmelden voor deelname via deze site.

http://www.luchtverkeersleider.nl/hoewordjehet/zijnervoorlichtingsdagen

Er is veel belangstelling en het aantal plaatsen is beperkt.

En voor vragen moet je even bellen naar mensen die het weten kunnen:

Contact
Luchtverkeersleiding Nederland
Afdeling Recruitment & Initial Training
Postbus 75200
1117 ZT Luchthaven Schiphol

Afdeling Recruitment & Initial Training Bereikbaar tijdens kantooruren van 09.00-17.00 uur
Telefoon: 020-4063639
Fax: 020-4063636
E-mail: recruitment@lvnl.nl

Voor alle overige -niet recruitment gerelateerde- vragen belt u het algemene telefoonnummer van Luchtverkeersleiding Nederland: 020 406 2000.