Ik wil naar een voorlichtingsdag luchtverkeersleider op Schiphol Hoelang duurt zo'n dag? Mag ik mijn pa meenemen? Wat krijg je te zien en wat leer je?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ben je minimaal 16 en maximaal 26 jaar en voldoe je aan het vereiste opleidingsniveau, dan kun je je aanmelden voor deelname via deze site. http://www.luchtverkeersleider.nl/hoewordjehet/zijnervoorlichtingsdagen Er is veel belangstelling en het aantal plaatsen is beperkt. En voor vragen moet je even bellen naar mensen die het weten kunnen: Contact Luchtverkeersleiding Nederland Afdeling Recruitment & Initial Training Postbus 75200 1117 ZT Luchthaven Schiphol Afdeling Recruitment & Initial Training Bereikbaar tijdens kantooruren van 09.00-17.00 uur Telefoon: 020-4063639 Fax: 020-4063636 E-mail: recruitment@lvnl.nl Voor alle overige -niet recruitment gerelateerde- vragen belt u het algemene telefoonnummer van Luchtverkeersleiding Nederland: 020 406 2000.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100