Reservering annuleren en kosten betalen?

Kunnen ze me kosten in rekening brengen als ik 55 min voor aanvang heb geannuleerd? (http://parkerenbijschiphol.net/faq/hoe-wijzig-of-annuleer-ik-een-reservering/)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij de meeste parkeer bedrijven kunt u kosteloos annuleren, wel geldt er een minimale tijdslimiet van 12 uur voor voorvertrek, gebeurt dit later dan komen er kosten bij.
Dit haal ik uit de link

55 minuten is geen 12 uur, dus ja ze mogen kosten doorberekenen

Toegevoegd na 2 minuten:
Verder staat er bij de meeste bedrijven, dus ze kunnen allemaal verschillende voorwaarden hebben. Ook de kleine letters lezen voortaan
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb contact gehad en ik kom er onder geen beding uit, ze houden me aan het contract.
Ik had wel een idee dat ik er niet onderuit kwam maar misschien waren er hier nog tips te vinden. Dank voor de vlotte reacties in ieder geval.

Andere antwoorden (1)

Ja, dat staat duidelijk op de link die je zelf geeft:

Bij de meeste parkeer bedrijven kunt u kosteloos annuleren, wel geldt er een minimale tijdslimiet van 12 uur voor voorvertrek, gebeurt dit later dan komen er kosten bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er geen bepaalde kopers bescherming? Ik las op de site dat het een uur van te voren kon en ik deed het net 5 min te laat, zijn daar geen rechten voor?
anneliez
12 jaar geleden
Ook even bedenkend at je naast rechten ook plichten hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat snap ik Anneliez, alleen het waren maar 5 minuten en nu krijg ik (hopelijk niet) dat volledige bedrag in rekening gebracht en dat is 84 eur!
anneliez
12 jaar geleden
tja, als 5 minuten nog mag waarom dan 6 niet, of 7 of 9 .
Ze moeten helaas voor u ergens n grens trekken