waarom vliegt een F-16 boven een normaal vliegtuig?

Ik zat net in de trein bij amsterdam en er kwam heel laag een vliegtuig over met tekst aan de onderkant: dankjewel en thank you. Vlak erboven/erachter vloog een F-16. is het misschien zo dat het een belangrijk vliegtuig was en beschermd moest worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Is de laatste (passagiers) vlucht van MartinAir.. soort rondvlucht over nederland en de landing in A'dam

zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed gevonden. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb hem toevallig ook overzien vliegen in Ede..
Plus in de Metro (geloof ik) stond een artikeltje over de laatste vlucht.. even combineren --> google-en en klaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig! De laatste! Wat een brakbakken waren dat zeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad gelukkig de laatste. Wat een dramatische maatschappij. Jammer genoeg krijg ik nog wel geld van ze...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ElCapitan: Ze stoppen alleen met de passagiersvluchten. Cargo doen ze nog wel gewoon, het bedrijf blijft dus gewoon bestaan. Dus als je een claim bij hun hebt lopen ga ik ervanuit dat ze die gewoon behandelen..