Je doet BK; maar wordt het basis of kader? Met kader heb je meer kans. Je kunt namelijk op het MBO een niveau 4 opleiding doen (luchtvaartdienstverlener)
Met een diploma kaderberoepsgericht kun je daar wel aangenomen worden. Krijg je een diploma BASISberoepsgericht dan zul je eerst iets op niveau 2 en 3 moeten doen voor je je droom kunt waarmaken.
Probeer dus je VMBO op kaderniveau te halen!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Voor stewardess heb je 2 jaar Mbo of 1 jaar hbo nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
solliciteren bij een luchtvaartmaatschappij, als je door de voorselectie komt krijg je een interne opleiding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over het algemeen kun je alles worden wat je wilt maar je doet er alleen langer over. Aangezien dat je bk doet duurt het dus nog wel vene voor dat je het bent. Maar geef niet op als je het leuk vind moet je er voor gaan