wat gebeurd er als de voornamen op de uitgeprinte tickets niet klopt met wat er in je paspoort staat bij WIZZAIR?

wat gebeurd er bij de gate om naar het vliegtuig te gaan, wanneer de voornamen op de uitgeprinte tickets niet klopt met wat er in je paspoort staat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Dan mag je niet mee het vliegtuig in, helaas.
Je zult dan eventjes moeten bellen naar WIZZAIR dat de naam verkeerd staat door een foutje, en of ze dit willen aanpassen, hier doen ze niet echt moeilijk over. Succes!:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe erg fout zijn de namen? Als het maar één of een paar letters verschilt dan doen ze daar echt niet moeilijk over. Stel je heet Harry, maar er staat Harrie op jet ticket, dan kom je het vliegtuig wel in.
Als je Harry heet maar er staat Ron (Hermione) dan wordt het wat lastig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze kunnen er heel moeilijk over doen met in het ergste geval dat je niet mee mag op je vlucht.

Als je het nu al weet en je vliegt pas over enkele dagen, neem dan zsm contact op met de maatschappij, zo voorkom je een hoop ellende, zweetdruppels en vertraging bij de incheckbalie.

Ik heb het in 2006 gehad met Nordic. Diegene die mijn ticket geboekt heeft, deed dat op basis van mijn naam zoals die in onze e-mail correspondentie gebruikt werd. Dat mijn officiele voornamen behoorlijk afwijken, daar heeft zij nooit aan gedacht. Ik zag het wel op het ticket, maar had er destijds niet aan gedacht dat het problemen zou kunnen opleveren.

Het heeft me bij de balie praten als Brugman en zeker 25 minuten gekost voordat ik alsnog mee mocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een tikfout, blijven lachen en vriendelijk blijven, grote kans dat je mee kan, tenzij de baliemedewerker een slechte dag heeft. Is het echt faut geschreven wanneer dit opvalt kunnen ze inderdaad weigeren je mee te nemen.

Beste is om nog te proberen de fout te herstellen.