Sydney Airport, ook bekend als Kingsford-Smith Airport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt

Andere antwoorden (3)

Gewoon simpel Sidney Airport.

Toegevoegd na 50 seconden:
typfout: Sydney Airport.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen is het Sydney Airport en niet Sidney ;-)
Maar toch plusje, ook voor de link.
Amadea
12 jaar geleden
Dat had ik toch al verbeterd na 50 seconden, dus nog vóór jouw reactie. Maar ik heb blijkbaar een min-naar achter me aan, want dit is zeker al het vijfde juiste antwoord vandaag waar ik onverklaard een minduim voor ontvangen heb....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, ik zag je reactie nog niet, maar dat gebeurt me de laatste tijd vaker met GV, dat iets pas later komt dan het is toegevoegd. Zo schreef ik over de officiele naam van het vliegveld, en het antwoord van DeWijzeUil zie ik nu pas verschijnen...Sorry ;-) Vervelend van die min-naar...Misschien heb je iemand met een ander antwoord voor het hoofd gestoten, en neemt ie nu zo wraak....Super kinderachtig :S Maar tis vakantie hè, mensen vervelen zich blijkbaar...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou Amadea, je geeft echt veel goede antwoorden.
Sydney Airport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naast dat het meestal gewoon Sydney Airport wordt genoemd, heet het officieël Kingsford Smith International Airport.

Het vliegveld werd geopend in 1920 en is daarmee één van de oudste luchthavens van de wereld. Jaarlijks wordt door meer dan 30 miljoen passagiers (2006) gebruikgemaakt van Kingsforth Smith. De luchthaven ligt naast Botany Bay. de luchthaven beschikt over drie landingsbanen. Hiervan is er één oost-west georiënteerd en twee noord-zuid.