Wat trek je aan als je gaat vliegen en op de bestemming is het ruim 30 graden? Wil het niet koud hebben tijdens het vliegen..

Weet jij het antwoord?

/2500

In zo'n geval trek ik een bloesje aan met een hemdje eronder, en heb ik voor onderweg daar nog een dun fleecevest bij in m'n tas. Maar meestal is het alleen in de vertrekhal van het vliegveld fris vanwege airconditioning.

Ik heb meestal een lekker joggingsoutfit aan met daar onder een topje en kort broekje of jurkje. Lekker warm voor in het vliegtuig en als je op je bestemming ben kan je het jogginspak uit doen. Heerlijk in je zonnige outfit de zon in! Veel plezier!

Het is hier in Nederland op dit moment ook niet echt koud, dus is het handig om aan te trekken: een dunne lange broek met daarop een hemdje en een T-shirt of bloesje. Voor als het fris is een dun zomervestje meenemen. Op een echt koude of regenachtige dag trek ik een dun regenjack aan. Dat is ook weer gemakkelijk op te rollen en neemt niet veel plaats in.

Ten eerste trek ruime schoenen aan . Dit is omdat jou voeten altijd iets opzwellen tijdens het vliegen . En verder zou ik een t-shirt aandoen met een leuke blouse En als je tijdens het vliegen nog koud hebt dan kun je gebruik maken van het dekentje die altijd aan boord is .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100