helpt microsoft flight simulator als je later piloot wil worden?

en is het alleen een realistische game of is het gebaseerd op de echte vliegtuigen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Klein beetje.

FSX is zeer realistisch geworden. JE kunt volledig realtime volgens echte procedures vluchten doen.

Voor de theoretische delen zal het minimaal zijn. De echte wereld gaat toch wat dieper.

maar voor het maken van oefenuren kan het wel helpen.
Maar dan enkel in een opstelling die lijkt op een vliegtuig en geen toetsenbordje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zal vast wel helpen als je dat spel veel hebt gespeeld, maar om echt piloot te worden komt er veel meer bij kijken dan met je joystick of pijltjes toetsen te bewegen. als piloot moet heb je duizende knoppen om je heen begrijpen, honderde regels waar je aan moet houden, je moet veel berekeningen maken in een vliegtuig om de wind te berekenen, snelheid, coördinaten.
dus als je piloot wil worden kan je natuurlijk dit spel spelen om te vermaken en een beetje te proeven hoe het nou is om in de lucht te vliegen, maar je zult zien op de piloten opleiding dat het allemaal veel ingewikkelder en moeilijker is.