Hallo, Hoe hoog vliegt een vliegtuig?? Hoe snel vliegt het vliegtuig?? De rijs is van Weeze ( duitsland ) naar Reus ( Barcelona,Spanje )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is ''reis' btw :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/hoog-vliegt-vliegtuig-lucht.175479

Antwoorden (2)

Jij gaat met Ryan Air ongeveer 900 kilometer per uur vliegen op een hoogte van 11 kilometer.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,
Dat heb je snel geraden, INDERDAAD het klopt wij gaan met ryanair, het is trouwens voor het eerst dat ik met ryanair gaat.
ik heb wel is vaker gevlogen maar ik was er benieuwt naar. u geeft vrij snel antwoord, heeft u zelf ook wel is met deze maatschappij, deze richting gevlogen?
escape
12 jaar geleden
En dat heb jij weer goed geraden. Ja, ik heb ook vanuit Weeze die kant op gevlogen. Prima luchtvaartmaatschappij en niet duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toch wel. zo'n vlucht duurt toch iets meer dan 1 uur en zo'n vliegtuig zit binnen no-time op cruise hoogte. 36000ft voor een boeing 737 (waar ryanair mee vliegt) is heel normaal!
Dat is afhankelijk van het weer, Wind en drukte op de route.
Het kan met wind tegen zomaar 100 km schelen.

ga uit van tussen de 850 en 9,25 km per uur cruise snelheid.
Hoogte tussen de en 28000 32000 voet = circa 9500 en 1050 meter.
Uiteraard is dit max. je bent niet in 5 minuten op 10 km hoogte.

Ryanair is een lowbudget maatschappij. let er op dat je je aan de bagage cq cockpit bagage regels houdt. Verder neiuwe toestellen en goed op tijd vliegend.