Air France heeft 12 Airbus A380 toestellen besteld bij Airbus, komt KLM hiervoor in aanmerking?

Aangezien KLM tot Air France behoord en op Wikipedia (zie bron) ook staat dat ze bij elkaar horen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Bij de Wikipedia bron scroll je naar beneden naar Bestellingen, daar kan je zien dat Air France bij KLM hoord.

Toegevoegd na 1 minuut:
*hoort

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ook al zijn Air France en KLM samen gegaan, het zijn nog steeds 2 aparte 'merken'. Ook het bestuur van het bedrijf bestaat nog steeds uit een Franse directeur (voor Air France) en Nederlandse directeur (voor KLM). Ook worden de financiële resultaten (winsten en verliezen) apart bijgehouden. Hierdoor is het erg aannemelijk dat de door Air France bestelde Airbus 380 toestellen alleen voor Air France zijn bedoeld en niet voor KLM.