Waar kan ik goedkoop een vliegtuig kopen, bijvoorbeeld een Cessna?hoe duur is dat dan?en moet je veel geld betalen voor benzine?

Ik heb niet zo veel geld, dus het moet niet te duur zijn

Weet jij het antwoord?

/2500

Als eerste denk ik dat je veel geld moet hebben om zoiets te kunnen doen, alleen het onderhoud voor een vliegtuig heb je al een klein vermogen nodig. Tevens vliegt een vliegtuig op kerosine en niet op benzine. Verder zou ik hier even rond speuren: http://www.aso.com/i.aso3/

Een cessna kopen is niet zo moeilijk maar dan..... Eerst nog even een vliegbrevet halen, een vereniging vinden waar je hem kan stallen, Je onderhoud op jaar basis berekenen, je verplichte vlieguren, elke start kost geld. Je brevet alleen kost al een vermogen. Als je begint met ik heb niet veel geld.... Dan zou ik een andere hobby nemen.

Ik geloof nooit dat dit een serieuze vraag kan zijn.Iemand die wil vliegen begint niet over weinig geld hebben.Die is inmiddels al een vermogen kwijt aan eem brevet.En die zal echt niet gaan zitten vragen op een site zoals deze.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100