Hoe kom ik over mijn angst heen?

Ik woon vlak bij een vliegveld. Daardoor hoor je elke avond vliegtuigmotoren. Ik ben doodsbang dat een vliegtuig neerstort omdat het geluid steeds harder word (maar daarna ook weer zachter) in de zomervakantie ga ik naar roemenië en dan moet je ook een eindje vliegen en daar ben ik ook heel erg bang voor. Hoe kan ik mijn angst overwinnen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wist je dat je met een auto meer kans hebt op een ongeluk dan met een vliegtuig ik zou gewoon instappen je kan het wel

Ik wil graag benadrukken dat vliegen een van de meest veilige manieren van transport is. De kans dat een vliegtuig neerstort is vele malen kleiner dan dat je een ongeluk krijgt op de snelweg. De kans dat een trein ontspoort is zelfs groter dan dat een vliegtuig neerstort! Ik ga er vanuit dat u dagelijks met de auto naar het werk gaat, u kunt beter op dat moment bang zijn dan als u fijn thuis zit. Er is geen reden om bang te zijn voor neerstortende vliegtuigen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100