10 kilometer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vaak vliegen ze tussen 7-10 km hoogte. Op het hoogtepunt is het zelfs 11 km.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er van af of hij naar het Noorden, Westen, Oosten of zuiden gaat. En hoe ver het vliegtuig gaat reizen en wat voor vliegtuig het is. Vliegtuigen gaan ook meestal steeds hoger om schoner te vliegen en hogere grondsnelheid te bereiken.

Van Nederland naar Turkije vliegen ze meestal FL290 t/m FL380. (Ongeveer 29.000 ft t/m 38.000 ft. Dus 7 km tot 11/12 km hoogte met een Boeing 737-800.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normale commerciële vluchten vliegen tussen de 8000 en 12500 meter hoogte.