ik heb op 6 april 2 vliegtickets naar malaga via transavia geboekt, kan ik hier nog onderuit komen? geldt die regel ook voor vluchten, binnen een week

Toegevoegd na 38 seconden:
binnen een week geld terug?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als ik het goed lees op:
http://service.transavia.com/app/answers/detail/a_id/261/~/wat-kost-het-om-mijn-vlucht-te-annuleren%3F

lees ik dat ze in principe geen restitutie geven. (Maar dat snap ik, als ze daar zeggen "tuurlijk joh geen probleem" kan iedereen zo maar een ticket kopen en stoel bezet houden en dan weer annuleren.

Ik neem aan dat je niet een of andere annuleringsverzekering hebt afgesloten?

Ze zeggen: annuleren kan uitsluitend via het callcenter:
http://www.transavia.com/hv/main/service?id=callcentre

Nou zijn de meeste bedrijven vaak toch nog stiekum wel te vermurwen als je ECHT een écht goed verhaal hebt waarom jij een schrijnend geval bent... Dus als je inderdaad een enorm goede reden hebt zou ik die gewoon even op papier zetten, en dan het callcenter bellen en als je rap van de tongriem bent EN je treft iemand die klinkt alsof 'ie ervaren is (en niet een of andere zaterdagmiddag uitzenddoos of zo) probeer dan te kijken hoe ver je aan de telefoon kunt komen, zo niet vraag dan om contactgegevens van 'een' serviceafdeling waar je schriftelijk mee kunt communiceren.

Nee heb je, ja kun je misschien krijgen.