Weet iemand wat deze sticker betekent?

Ik heb een pakketje besteld met kleding en parfum. Ik heb pakket vandaag ontvangen alleen er zit een rare sticker op dus vroeg me af of iemand weet wat deze sticker betekent.

Picture for question
10 maanden geleden
2.3K
Ritsuka
10 maanden geleden
https://www.gevaarlijke-stoffen.be/vrijstellingenLQ.htm
Jmv12
10 maanden geleden
Hoezo zou dit dan op me pakket zitten?
tinus1969
10 maanden geleden
Vanwege de parfum.
SingingCoyote13
10 maanden geleden
ja ik zie het. een parfum flesje laten vallen betekend jaren die geur op die plek
Inekez1
10 maanden geleden
Die sticker zit er niet op om je te behoeden voor geuroverlast van een kapot flesje, maar omdat geconcentreerde parfumlucht licht ontvlambaar is. Dus als de doos valt en het flesje gaat stuk, moet je extra alert zijn op brandgevaar.
tinus1969
10 maanden geleden
Die sticker is dus een aanduiding van ‘kleine hoeveelheden brandbare/giftige vloeistof’; en parfum is brandbaar.

Antwoorden (1)

dit is een Limited Quantitie sticker, LQ etiketten worden gebruikt bij het vervoer van gevaarlijke stoffen in kleine hoeveelheden. geldt in dit geval dus voor de parfum, geeft dus aan dat er een artikel inzit dat gevaar kan opleveren (brandgevaar in dit geval en mogelijk giftig),
10 maanden geleden