Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Aangetekende post naar het buitenland hoe lang is dat onderweg?

Hii,
Heb 25 mei belangrijke documenten aantekend gestuurd naar mijn partner in marokko, het gaat om een visum aanvraag. Iemand ervaring hiermee? Track&trace staat nog steeds op: verzonden naar land van bestemming..Jullie snappen wel dat ik bezorgd ben aangezien het echt belangrijke papieren zijn. Post nl kon verder niks voor mij betekenen..Weet niet hoelang dit normaal duurt , misschien zijn mijn zorgen onterecht. Dacht vragen kan nooit kwaad. Dankjewel

4.9K
dudemeister
5 jaar geleden
Aangetekende post wordt pas aangetekende post in het land van aankomst, het is niet zo dat er vanuit Nederland al 'druk' op de ketel staat zeg maar. Als je de site gebruikt kun je met aangetekende post niet veel. Belletje al geprobeerd? Callcenter heeft meer mogelijkheden om in te zien dan jij online thuis

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Volgens post.nl duurt dit voor Marokko 4 - 8 dagen. Zie https://www.postnl.nl/klantenservice/vragen/post-versturen/wanneer-wordt-mijn-post-bezorgd-in-het-buitenland.html onder kopje: overkomstduur per land. Lees de pagina even door. Er kan ook wat onderweg vertraging oplopen o.a. door douane of anders. Houdt contact met post.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding