Aangetekende post naar het buitenland hoe lang is dat onderweg?

Hii,
Heb 25 mei belangrijke documenten aantekend gestuurd naar mijn partner in marokko, het gaat om een visum aanvraag. Iemand ervaring hiermee? Track&trace staat nog steeds op: verzonden naar land van bestemming..Jullie snappen wel dat ik bezorgd ben aangezien het echt belangrijke papieren zijn. Post nl kon verder niks voor mij betekenen..Weet niet hoelang dit normaal duurt , misschien zijn mijn zorgen onterecht. Dacht vragen kan nooit kwaad. Dankjewel

4.9K
dudemeister
5 jaar geleden
Aangetekende post wordt pas aangetekende post in het land van aankomst, het is niet zo dat er vanuit Nederland al 'druk' op de ketel staat zeg maar. Als je de site gebruikt kun je met aangetekende post niet veel. Belletje al geprobeerd? Callcenter heeft meer mogelijkheden om in te zien dan jij online thuis

Antwoorden (1)

Volgens post.nl duurt dit voor Marokko 4 - 8 dagen. Zie https://www.postnl.nl/klantenservice/vragen/post-versturen/wanneer-wordt-mijn-post-bezorgd-in-het-buitenland.html onder kopje: overkomstduur per land. Lees de pagina even door. Er kan ook wat onderweg vertraging oplopen o.a. door douane of anders. Houdt contact met post.nl.